حقیقت تلخ

حقیقت تلخ

حقیقت اینه که هرچی مهربونترباشی؛بیشتربهت ظلم می کنند.

هرچی صادق ترباشی؛ بیشتربهت دروغ می گن.

هرچی خودتو خاکی ترنشون بدی؛واست کمتر ارزش قائلند!

هرچی قلبتوآسونتر دراختیار بذاری ؛راحت تر لهش میکنن!

واگر بدونن منتظری وبهشون احتیاج داری؛

اندازه یه دنیا ازت فاصله می گیرند!


 



نظرات شما عزیزان:

دخترشیشه ای
ساعت11:46---5 مهر 1393
همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد…

به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها…

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان..

تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم……
پاسخ: خوشم اومد پست میکنم اینو ...ممنون سر زدی بهم ♥
پاسخ:khahesh mikonm azizm


سیما
ساعت11:41---5 مهر 1393
خوب بود
پاسخ:ممنوم ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:تنهایی متن عاشقانه ,,وبلاگ ,,,خیانت ,,, ] [ 21:3 ] [ Asef.M ] [ ]